sábado, 19 de diciembre de 2009

Simpa.....


Mi primer simpa... * Nota: simpa= sin pagar ..
Patru persoane cu varste cuprinse intre 21 si 25 de ani au parasit ieri cafeneaua Van Gogh din Madrid, la orele 21, fara a plati. Accentele si zambetele lor le-au dat de gol ca fiind de nationalitate franceza, romana si spaniola. Incidentul nu s-a soldat cu arestari si nici cu amenzi, insa le-a confirmat acestora ideea ca orice lucru are un inceput.

Da, da...asa cum se vede...negru pe alb. Ieri am experimentat sentimentul pe care il ai cand pleci de undeva fara sa platesti. Si nu, nu ma simt hoata....bine, poate doar putin..... Dupa ce am tot fost trimisi de la chelner la chelner, dat fiind faptul ca nimeni nu parea a avea timp si de noi pentru a incasa nota.....am plecat. Asa, pur si simplu, fara griji...si cu aerul unor clienti exemplari...

Nice to experience it.

Kids, do not try this in Romania. :)

3 comentarios:

  1. :)))) esti comica! Van Gogh cred ca e mandru de tine :P

    ResponderEliminar
  2. hihi...nu cred, ca vorbeam de el si nu mai stiam de ce si-a taiat urechea :D

    ResponderEliminar
  3. jeje....invat ca e important sa te comporti frumos cu clientii... O sa mi fie util pentru cand termin masterul si o sa lucrez ca si chelnerita :)) besitos

    ResponderEliminar