domingo, 6 de diciembre de 2009

MAKE A MISTAKE….

Each day…each week, each month….

E bine sa faci cate o greseala din cand in cand. Suna nebuneste, stiu…dar e adevarat. E genul ala de greseala pe care stii ca nu ar trebuie sa o faci, but still……..

Ne straduim zi de zi sa fim perfecti, sa facem totul cat mai bine posibil, sa NU gresim….. Wrong….

Eu am gresit.

Facultatea de Jurnalism si Relatii Publice…..eu gresind la examen…nu am fost suficient de buna cat sa ocup un loc la stat…. Da, nu am fost perfecta. Dar oare nu asa am ajuns studenta la Limbi Straine? Oare nu asta m-a ajutat sa ajung sa iubesc spaniola?? Sa obtin bursa de anul trecut din Malaga?? Sa traiesc cea mai frumoasa experienta acolo ca si student?? Am gresit……si ma bucur. :)

Petrecere cu firma….eu luand poate o decizie gresita, nebuneasca, de moment…..dar mi-a adus unul dintre cei mai buni prieteni acum. Si din nou ma bucur…ca am gresit.

It’s ok, you know? We can make mistakes, we ought to do them, but of course, not very often …do not get me wrong :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario