viernes, 11 de diciembre de 2009

Noaptea e ceva bun...dar nu stiu inca ce


Nopatea fac o gramada de lucruri mai bine.

Noaptea m-am nascut. Cum sa nu, bineinteles ca noaptea. Pe la 12 si ceva. Noaptea citesc mai cu spor. Noaptea incep lucruri si nu uit ca le-am inceput. Noaptea scriu mai bine tot soiul de porcarele, noaptea lucrez cel mai cu tragere, noaptea nici examenele nu-mi mai par atat de sinistre. Noaptea dansez mai bine. Noaptea iubesc mai bine. Noaptea saruturile au gust de fragi si roua. Noaptea visez frumos si nu trebuie sa dorm pentru asta. Noaptea muzica e mai frumoasa, mai personala. Noaptea pielea mea simte mai bine totul, si bucuriile, si intepaturile acide, si mangaierile, si necuvintele. Noaptea deslusesc mai bine priviri. Noaptea nu ma insel si nu ma inseala nimic. Si daca ma inseala inseamna ca asa am vrut. Noaptea imi amintesc mai bine multe, noaptea uit mai cu spor. Noaptea mi-e dor de zi si-mi pare mai frumoasa.

Noaptea-i a mea. Ziua o dau si ma dau. Nu-i rau nici de o parte, nici de alta.

1 comentario: